PTAnime

Fóruns do tracker PTAnime

Você não está autenticado.

Informação para desconhecidos

If you have a problem logging in to PTAnime, please leave a message on the Help forum.
You are welcome to register and participate in the forums. Despite being a Portuguese site, all the PTAnime users can speak English.
Please behave in a civilized manner or there will be a permanent ban applied on your subnet.

Votação

Problema único?

Sim
100% - 1
Não
0% - 0

Total : 1

#1 2013-10-02 às 15:07:27

António
Visitante
Pas: -
ISP: Localhost

Erro no registo

Boa tarde, estou desde hoje de manhã a me tentar registar e não consigo, alternando as linguagens em que quero ver o site o erro varia.

Seguem como em baixo.

1º Português e Português.bak:

A new user was registered with the same IP address as you within the last hour. To prevent registration flooding, at least an hour has to pass between registrations from the same IP. Sorry for the inconvenience.

2º Inglês:

An error was encountered
File: /var/www/ptanime/include/email.php
Line: 214

PunBB reported: Could not connect to smtp host "smtp.gmail.com:465" (110) (Connection timed out).

Após o 2º erro se tentar outras linguagens o erro se torna sempre o mesmo, que é:

A new user was registered with the same IP address as you within the last hour. To prevent registration flooding, at least an hour has to pass between registrations from the same IP. Sorry for the inconvenience.

Se conseguirem resolver o problema, agradecia.

Desde já um muito obrigado.

M Cumprimentos,
António Teixeira

Rodapé do fórum

Gerado por PunBB 1.2.21 Mod
© Copyright 2002-2005 Rickard Andersson
MrMister PHP PHP punBB bittorrent TorrentBits Get Firefox! W3C RSS Atom

[ Gerado em 0.146s, 18 queries, Gzip: on/on ]